Sabtu, 27 Februari 2010

eyeWEAR

Zmuszona presją otoczenia, tego raczej medycznego i rodzinnego, a nie modowego postanowiłam wyrobić okulary. I taki oto jest efekt, który całkiem pozytywnie mnie zaskoczył (lecz i tak soczewki pozostają nr 1, choćby ze względu na wygodę użytkowania). A ponad to moje ulubione ostatnio klasyczne, materiałowe szare spodnie, jedna z niewielu rzeczy, którą kupiłam ostatnio w sklepie (miła odmiana od jeansów). Biała góra też powróciła po sporej przerwie, by dodać trochę przejrzysttości temu wszystkiemu ;) No i jeszcze kurtka - ostatnio kożuchy mnie nie opuszczają.
A co do poszukiwanych to chyba od 2 lat planuję zakup parki doskonałejta Alice jest bliska ideału ;) w kolorze oliwkowym i mam nadzieję, że w końcu mi się to uda ! Do tego dużo kolorów nude plus styl militarny.














shoes-vagabond pants-zara% rest-sh

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

LinkWithin

'